Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКовальчук, С. В.uk
dc.contributor.authorКострубська, А. Ф.-
dc.date.accessioned2023-08-18T11:08:54Z-
dc.date.available2023-08-18T11:08:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКострубська А. Ф. Маркетинговий аспект стратегічного управління комерційним банком на основі CRM-системи / А. Ф. Кострубська ; наук. кер. С. В. Ковальчук // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 81.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24261-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетинговий аспект стратегічного управління комерційним банком на основі CRM-системиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P081.pdf142,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.