Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24802
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТригуб, Олена Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-09-29T09:59:06Z-
dc.date.available2023-09-29T09:59:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТригуб О. Л. Інформаційні технології у процесі професійної підготовки фахівців із дизайну / О. Л. Тригуб // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 392-395.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24802-
dc.description.abstractВ результаті дослідження було експериментально перевірено вплив систем реагування аудиторії (ARS) (клікерів) на когнітивну та креативну сфери студентів спеціальності "Дизайн". Збір емпіричних, експериментальних та констатувальних даних здійснювався за допомогою: аналізу статистики даних студентами відповідей на запитання, аналізу відвідування навчальних занять, методики діагностики когнітивної рефлексії і прийняття рішень Ш. Фредеріка та питальника для визначення рівня креативності мислення В. Кумара, Д. Кеммлер і Е. Холмана. Виявлені позитивні зміни у рівні креативності мислення: підвищення уваги студентів на заняттях, зростання їх залученості у процес навчання під час лекційних і семінарських занять.uk
dc.description.abstractAs a result of the study was to experimentally test the impact of audience response systems (ARS) (clickers) on the cognitive and creative spheres of students majoring in "Design". The collection of empirical, experimental and ascertaining data was carried out through the analysis of statistics of students’ answers to questions, analysis of attendance, methods of diagnostics of cognitive reflection and decision making by S. Frederick and a questionnaire to determine the level of creativity of thinking by V. Kumar, D. Kemmler and E. Holman. Positive changes in the level of creativity of thinking were found such as improvement in concentration in the class, and an increase in their engagement in the learning process in the lectures and seminars.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectкогнітивно-креативний стиль мисленняuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectфахівці з дизайнуuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectvocational traininguk
dc.subjectcognitive-creative style of thinkinguk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectdesign specialistsuk
dc.titleІнформаційні технології у процесі професійної підготовки фахівців із дизайнуuk
dc.title.alternativeInformation technologies in the process of vocational training of design specialistsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorTryhub, O.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD_2023_V2_P392-395.pdf578,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.