Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24815
Назва: Цифрові технології в підготовці магістрів з креативних індустрій
Інші назви: Digital technologies in master's training from creative industries
Автори: Городянська, Лариса Володимирівна
Засенко, Сергій Володимирович
Ключові слова: дистанційна форма навчання
змішана форма навчання
цифрова компетентність
цифрові технології
креативні індустрії
distance learning
blended learning
digital competence
educational environment
digital technologies
creative industries
Дата публікації: 9-сер-2023
Бібліографічний опис: Городянська Л. В. Цифрові технології в підготовці магістрів з креативних індустрій [Електронний ресурс] / Л. В. Городянська, С. В. Засенко // Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти. – 2023. – № 3: Присвячений 90-річчю Національного авіаційного університету. – С. 155-162. – Режим доступу: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/DEU/article/view/17775
Source: Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Distance education in Ukraine: innovative, normative-legal, pedagogical aspects
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано напрями впровадження цифрових технологій в освітній процес студентів-магістрів з креативних індустрій. Визначено пріоритетні шляхи оновлення профільних навчальних дисциплін для магістрів, основними серед яких є: дистанційна та змішана форми навчання; засоби віртуальної реальності; засоби доповненої реальності. З’ясовано, що організація навчального процесу з урахуванням цифрових технологій потребує формування у викладачів та студентів-магістрів вищого навчального закладу належного рівня цифрових компетентностей, що дозволить забезпечити якісну підготовку сучасних фахівців у галузі образотворчого мистецтва.
The directions of introducing digital technologies into the educational process of creative industries master’s are substantiated. The priority ways of improving profile academic disciplines of master’s are determined, the main of which are: distance and blended learning; Virtual Reality; Augmented Reality. Based on the findings, the organization of the educational process must take into account digital technologies by ensuring that teachers and master's students of higher educational institutions possess adequate digital competencies, which will ensure high quality training of the fine arts students.
DOI: 10.18372/2786-5495.1.17775
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24815
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
ISSN: 2786-5495 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155-162.pdf347,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.