Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25586
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБиба, В. К.uk
dc.date.accessioned2024-01-31T17:48:15Z-
dc.date.available2024-01-31T17:48:15Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБиба В. К. Автоматизація прийняття маркетингових рішень [Текст] / В. К. Биба // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 4 (15). - С. 97-110.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25586-
dc.description.abstractВ статті наведено визначення поняття "автоматизація прийняття маркетингових рішень" – це процес використання технологій і алгоритмів для збору та аналізу даних, що дозволяє приймати ефективні рішення щодо маркетингових програм, реклами, продажів та інших аспектів маркетингу. Метою статті є дослідження ролі автоматизації в прийнятті маркетингових рішень. Методи дослідження: огляд поняття "автоматизація прийняття маркетингових рішень", аналіз впливу автоматизації на процес прийняття рішень, визначення переваг та викликів. Впровадження автоматизованого алгоритму ціноутворення в системи управління проведенням акцій в одній з ритейл мереж. Впроваджений алгоритм на основі методів штучного інтелекту та машинного навчання забезпечив значний приріст виторгу в акцію. Забезпечене зростання в 30% від планового виторгу в перший день акції. Визначено, що впровадження систем та алгоритмів автоматизації прийняття маркетингових рішень, в тому числі на основі методів штучного інтелекту сприяють: підвищенню ефективності; покращенню аналітики ринкової ситуації; сприяють персоналізації бізнесу по відношенню до споживачів; економії часу. Виявлено проблеми: недостатня адаптація до змін; недостатня якість і точність даних; вплив на взаємодію зі споживачами; безпека даних; великі фінансові витрати. Для успішного впровадження автоматизації в маркетингові рішення важливо розробити чіткий план впровадження, забезпечити інтеграцію з існуючими системами, здійснювати постійний моніторинг і оцінку, забезпечити адекватну підтримку і навчання персоналу, бути гнучким і готовим до змін. Перспективи впровадження автоматизованих систем на основі методів штучного інтелекту та машинного навчання для прийняття автоматизованих маркетингових рішень потребують подальшого дослідження.uk
dc.description.abstractThis article provides a definition of the concept of "automation of marketing decisionmaking" which involves the use of technology and algorithms for data collection and analysis to make effective decisions in marketing programs, advertising, sales, and other aspects of marketing. The aim of the article is to investigate the role of automation in marketing decision-making. The research methodology includes a review of the concept of "automation of marketing decisionmaking" an analysis of the impact of automation on the decision-making process, and the identification of advantages and challenges. An automated pricing algorithm was integrated into existing promotions management system of one of the biggest retail network of Ukraine. The implemented algorithm, based on artificial intelligence and machine learning methods, resulted in a significant increase in sales during the promotion, achieving a 30% growth in revenue compared to the planned target on the first day of the campaign. It has been determined that the implementation of systems and algorithms for automating marketing decision-making, including those based on artificial intelligence methods, contributes to the following: increased efficiency, improved market situation analysis, personalization of business towards consumers, and time savings. However, challenges such as adaptability to changes, data quality and accuracy, impact on consumer interaction, data security, and substantial financial investments have been identified. To successfully implement automation in marketing decisions, it is crucial to develop a clear implementation plan, ensure integration with existing systems, conduct continuous monitoring and evaluation, provide adequate support and training for staff, and remain flexible and adaptable. Prospects for the implementation of automated systems based on artificial intelligence and machine learning for decision-making in marketing require further research and exploration.en
dc.languageuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectприйняття маркетингових рішеньuk
dc.subjectсистеми підтримки прийняття управлінських рішеньuk
dc.subjectінформатизація маркетингової діяльностіuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectautomationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing decision makingen
dc.subjectmanagement decision support systemsen
dc.subjectmarketing activity informatizationen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.titleАвтоматизація прийняття маркетингових рішеньuk
dc.title.alternativeAutomation of marketing decisions
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorByba, V. K.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 4 (15)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2023.4.12
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JSED_2023_N4(15)_P097-110.pdf551,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.