Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2586
Название: Важливість промо-роликів для іміджу компанії
Авторы: Мазур, Г. А.
Васильєва, О. С.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Мазур Г. А. Важливість промо-роликів для іміджу компанії / Г. А. Мазур, О. С. Васильєва // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 1 : Секція "Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 194.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2586
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20160428-29_ТЕZY_V1_P194.pdf252,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.