Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25913
Название: Personalisation of foreign language teaching as psychological and pedagogical problem
Другие названия: Персоналізація навчання іноземних мов як психолого-педагогічна проблема
Авторы: Aristova, Nataliia
Kugai, Kseniia
Ключевые слова: personalisation
individual learning path
foreign language teaching
motivation
Дата публикации: 2024
Издательство: "Видавництво Людмила"
Библиографическое описание: Aristova N. Personalisation of foreign language teaching as psychological and pedagogical problem [Електронний ресурс] / N. Aristova, K. Kugai // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 7-8 листопада 2023 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2024. – C. 137-139. – Режим доступу: https://doi.org/10.32751/world_didactics3
Краткий осмотр (реферат): The work explores the notion of personalisation as a whole, how it is viewed from both psychological and pedagogical perspectives, and considers the benefits and challenges associated with personalisation and its impact on language learners.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25913
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aristova_Kugai_Personalisation_of_foreign_language_teaching_as_psychological_and_pedagogical_problem.pdf245,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.