Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25931
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарлім, В. М.-
dc.date.accessioned2024-03-05T13:57:19Z-
dc.date.available2024-03-05T13:57:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХарлім В. М. Маркетингові вектори управління державним та комунальним майном / В. М. Харлім // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 190-193.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25931-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингові вектори управління державним та комунальним майномuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-10-06-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації-
local.conference.sectionПлатформа 5. Маркетингова освіта в Україні в епоху цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P190-193.pdf381,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.