Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26284
Название: Innovative prerequisites for the formation of the company's brand development strategy
Другие названия: Інноваційні передумови формування стратегії розвитку бренду компанії
Авторы: Tytykalo, V. S.
Ключевые слова: інновації
інноваційні стратегії
брендинг
бренд-менеджмент
управління
конкурентні переваги
innovations
innovative strategies
branding
brand management
management
competitive advantages
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Tytykalo V. S. Innovative prerequisites for the formation of the company's brand development strategy = Інноваційні передумови формування стратегії розвитку бренду компанії [Текст] / V. S. Tytykalo // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 6 (17). - С. 125-132.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено сучасні виклики та загрози, що постали перед вітчизняними підприємствами, які обумовлені військовими діями на території України, глибокою політичною кризою та такими ж кризовими явищами в економіці, посилення боротьби за клієнта, перенасичення ринків послугами та товарами і зменшення купівельної спроможності споживачів. Обгрунтовано дієві механізми розвитку бренду для збільшення конкурентних переваг та впізнаваності з-поміж інших гравців ринку для позиціонування лідируючих позицій. Досліджено політику компаній, які вдаються до формування та ефективної реалізації бренд-менеджменту у загальній системі управління підприємством, діагностовано ключові проблеми в управлінні брендами досліджуваної аграрної компанії, сформовано напрями вдосконалення бренд-менеджменту досліджуваного підприємства. Визначено, що управління брендами на сільськогосподарських підприємствах може посилити конкурентоспроможність останніх через надання їм довгострокових конкурентних переваг та вибудову тісних лояльних відносин із споживачем. Тим паче сьогодні значно зростає роль екологізації суспільства, продовольчої безпеки і прагнення людей споживати якісні натуральні продукти харчування, тому роль аграріїв як товаровиробників стратегічно важливої продукції буде посилюватися, а значить необхідно відмежуватися від конкурентів в очах соціуму, виділитися, показати свої кращі сильні сторони й уміло приховати слабкі.
The article examines modern challenges and threats faced by domestic enterprises, which are caused by military actions on the territory of Ukraine, a deep political crisis and the same crisis phenomena in the economy, the strengthening of the fight for the client, the oversaturation of the markets with services and goods and the decrease in the purchasing power of consumers Reasonably effective mechanisms of brand development to increase competitive advantages and recognition among other market players for positioning in leading positions. The policy of companies that resort to the formation and effective implementation of brand management in the general management system of the enterprise was investigated, the key problems in brand management of the studied agricultural company were diagnosed, and directions for improving the brand management of the studied enterprise were formed. It was determined that the management of brands at agricultural enterprises can strengthen the competitiveness of the latter by providing them with long-term competitive advantages and building close loyal relations with the consumer. Moreover, today the role of environmentalization of society, food security and the desire of people to consume high-quality natural food products is growing significantly, therefore the role of farmers as producers of strategically important products will increase, which means that it is necessary to distance yourself from competitors in the eyes of society, stand out, show your best strengths and skillfully hide the weak.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.13
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26284
ISSN: 2786-5398
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JSED_2023_N6(17)_P125-132.pdf378,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.