Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26298
Название: Особливості формування політики просування на міжнародних ринках
Другие названия: Features of promotion policy formation on international markets
Авторы: Жигалкевич, Ж. М.
Романовська, В. В.
Ключевые слова: просування
політика просування
маркетингова стратегія
інструменти просування
збут
ринок
міжнародні ринки
promotion
promotion policy
marketing strategy
promotion tools
sales
market
B2B
B2C
international markets
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Жигалкевич Ж. М. Особливості формування політики просування на міжнародних ринках [Текст] / Ж. М. Жигалкевич, В. В. Романовська // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 6 (17). - С. 71-81.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо формування політики просування на міжнародних ринках. Теоретичною базою дослідження були літературні джерела як закордонних, так і вітчизняних авторів, що спрямовані на дослідження сутності політики просування, у тому числі на міжнародному ринку. У роботі подано удосконалене визначення "просування", як комплексу дій для створення глибоких взаємозв’язків між компанією та цільовою аудиторією з метою подальшого продажу товарів компанії та збільшення повторних купівель в компанії. Надано авторське бачення ролі політики просування у маркетинговій стратегії компанії, що представлено у вигляді логіко-структурної схеми. Спеціальний акцент був зроблений на передумовах виникнення політики просування та її місці у загальному управлінні маркетинговою діяльністю. Визначено ключові аспекти формування та реалізації політики просування на міжнародному ринку, а також проведено докладний аналіз інструментарію для досягнення цілей підприємства на різних етапах його розвитку. Також було проаналізовано конкретний інструментарій, який може бути застосованим в різних напрямках та на різних етапах маркетингової діяльності для досягнення цілей підприємства, а також визначено принципи ефективного використання політики просування товарів. Здійснено ґрунтовний аналіз інструментів, що використовуються в політиці просування. Зокрема, виділено дві загальні групи: класичні та сучасні, та надано їх характеристику. Особливу увагу приділено SMM, як найбільш популярнішому інструменту маркетингу. Подано гістограми та діаграми найбільш популярних тематик контенту, найбільш популярні соціальні мережі ринку B2B. Систематизовано у вигляді таблиці основні відмінності між ринками B2B та B2C, з метою докладного розуміння особливостей просування товарів на міжнародних ринках. Визначено процес просування товару на міжнародних ринках, які є особливості просування та специфіку стратегії просування на міжнародних ринках. Надано характеристику Push-стратегії, Pull-стратегії, комбінованої стратегії, як основним стратегіям просування товарів.
The article reveals the theoretical foundations and develops practical recommendations for the formation of promotion policy on international markets. The theoretical base of the study was literary sources of both foreign and domestic authors, aimed at researching the essence of promotion policy, including on the international market. The work presents an improved definition of "promotion" as a set of actions to create deep relationships between the company and the target audience in order to further sell the company's goods and increase repeat purchases in the company. The author's vision of the role of promotion policy in the company's marketing strategy is provided, which is presented in the form of a logical-structural scheme. Special emphasis was placed on the prerequisites for the emergence of promotion policy and its place in the general management of marketing activities. The key aspects of the formation and implementation of the promotion policy on the international market were determined, and a detailed analysis of the tools for achieving the company's goals at various stages of its development was also carried out. Specific tools that can be applied in different directions and at different stages of marketing activities to achieve the company's goals were also analyzed, and the principles of effective use of product promotion policy were also determined. A thorough analysis of the tools used in the promotion policy was carried out. In particular, two general groups are singled out: classical and modern, and their characteristics are provided. Special attention is paid to SMM, as the most popular marketing tool. Histograms and charts of the most popular content topics, the most popular social networks of the B2B market are presented. The main differences between B2B and B2C markets are systematized in the form of a table, with the aim of a detailed understanding of the features of the promotion of goods on international markets. The process of product promotion on international markets is defined, which are the features of promotion and the specifics of the strategy of promotion on international markets. The characteristics of Push-strategy, Pull-strategy, combined strategy as the main strategies of product promotion are provided.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.7
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26298
ISSN: 2786-5398
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JSED_2023_N6(17)_P071-081.pdf506,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.