Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26407
Название: Проблеми розробки концепції маркетингу в управлінні проектами
Авторы: Мельник, В. В.
Околічна, Б. П.
Рідченко, Ю. В.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Околічна Б. П. Проблеми розробки концепції маркетингу в управлінні проектами / Б. П. Околічна, Ю. В. Рідченко ; наук. кер. В. В. Мельник // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 94.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26407
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P094.pdf138,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.