Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26427
Название: Інтернет-маркетинг як інструмент стратегічного розвитку
Авторы: Шарко, В. В.
Кононенко, А. С.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кононенко А. С. Інтернет-маркетинг як інструмент стратегічного розвитку / А. С. Кононенко ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 114.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26427
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P114.pdf139,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.