Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26445
Название: Сучасні стратегії маркетингу контролю якості продукції
Авторы: Зінченко, О. В.
Армаш, Г. О.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Армаш Г. О. Сучасні стратегії маркетингу контролю якості продукції / Г. О. Армаш ; наук. кер. О. В. Зінченко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 132.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26445
Располагается в коллекциях:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P132.pdf140,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.