Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26488
Title: Основні аспекти оцінювання маркетингової діяльності підприємств
Authors: Бреус, Світлана Василівна
Почтаренко, А. М.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Почтаренко А. М. Основні аспекти оцінювання маркетингової діяльності підприємств / А. М. Почтаренко ; наук. кер. С. В. Бреус // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 172.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26488
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P172.pdf139 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.