Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26489
Название: Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах
Авторы: Яренко, А. В.
Хапіна, О. Ю.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Хапіна О. Ю. Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах / О. Ю. Хапіна ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 173.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26489
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P173.pdf139,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.