Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539
Название: English as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologies
Другие названия: Англійська мова як лінгва франка сучасного світу: мультимодальні технології навчання
Авторы: Bondarchuk, S.
Lebedieva, Svitlana
Ключевые слова: innovative approach
pedagogical technology
critical thinking
presentation
mind map
brainstorming
інноваційний підхід
педагогічна технологія
критичне мислення
презентація
ментальна карта
мозковий штурм
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Bondarchuk S. English as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologies / S. Bondarchuk, S. Lebedieva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 5-9.
Краткий осмотр (реферат): The paper examines the multimodal potential of modern pedagogical technologies as tools for enhancing educational practices. Student-centered interactive learning unlocks creativity and improves self-study skills, promoting critical thinking, problem-solving abilities, and overall academic performance. By using technologies such as presentations, mind maps, and brainstorming, the teacher can create an atmosphere of cooperation and trust among group members, which in turn boosts engagement and positive outcome. Pursuit for a balanced combination of traditional and innovative methods is based on the relevance of researched technologies in preparing students for future professional activity, aligning with the practices of modern companies.
У статті досліджується мультимодальний потенціал педагогічних технологій як інструментів вдосконалення освітніх практик. Інтерактивна взаємодія у студентоцентрованому навчанні розкриває творчий потенціал та покращує навички самоосвіти, сприяє розвитку критичного мислення, здатності розв'язувати проблеми та підвищенню загальної академічної успішності. Використання таких технологій, як презентації, ментальні карти та мозковий штурм, зміцнює можливості співпраці та довіру між членами групи, підвищує загальну зацікавленість, що призводить до позитивних результатів. Прагнення до збалансованого поєднання традиційних та інноваційних методів ґрунтується на актуальності досліджуваних технологій у підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності, узгодженої з практиками сучасних компаній.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2023_V1_P005-009.pdf147,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.