Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544
Название: Наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освіти
Другие названия: Scientific approaches to the formation of academic charity of students in institutions of higher education
Авторы: Внукова, О. М.
Калініна, К. Р.
Цховребашвілі, О. Ф.
Ключевые слова: академічна доброчесність
плагіат
наукові підходи
студенти
заклади вищої освіти
academic integrity
plagiarism
scientific approaches
students
institutions of higher education
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Внукова О. М. Наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів у закладах вищої освіти / О. М. Внукова, К. Р. Калініна, О. Ф. Цховребашвілі // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 34-39.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена академічній доброчесності у закладах вищої освіти (ЗВО) України. На основі проведеного дослідження серед студентів бакалаврату визначені основні прогалини у дотриманні принципів академічної доброчесності, що проявляються у випадках списування, необ’єктивності оцінювання, невмінні оформити посилання на використані джерела, неусвідомленні наслідків плагіату. Запропоновано наукові підходи до формування академічної доброчесності студентів, а саме: системний, діалектичний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний, культурологічний.
The article is devoted to academic integrity in institutions of higher education (HEIs). On the basis of the conducted research, the main gaps in the observance of the principles of academic integrity among undergraduate students were identified, which are manifested in the case of writing off, unbiased evaluation, inability to issue references to used sources, lack of awareness of the consequences of plagiarism. Scientific approaches to the formation of students' academic integrity are proposed, namely: systemic, dialectical, dialectical, personal, axiological, cultural.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26544
Располагается в коллекциях:Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2023_V1_P034-039.pdf311,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.