Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2791
Название: Педагогічна складова професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів
Другие названия: Педагогическая составляющая профессиональных компетентностей будущих инженеров-педагогов
Pedagogical component of professional competence of future engineers-teachers
Авторы: Внукова, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: професійна компетентність
педагогічна компетентність
майбутні інженери-педагоги
профессиональная компетентность
педагогическая компетентность
будущие инженеры-педагоги
professional competence
pedagogical competence
future engineers and teachers
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Внукова О. М. Педагогічна складова професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів / О. М. Внукова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. — 2016. — Вип. 9, Ч. 3. – С. 33-36.
Source: Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена компетентнісному підходу в підготовці інженерів-педагогів. Використовуючи методи аналізу та узагальнення, визначено елементи педагогічної компетентності інженерів-педагогів. Результати можуть бути використані у розробці освітніх програм та для обґрунтування рівнів та критеріїв професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів.
Статья посвящена компетентностному подходу в подготовке инженеров-педагогов. Используя методы анализа и обобщения, определены элементы педагогической компетентности инженеров-педагогов. Результаты могут быть использованы в разработке образовательных программ и для обоснования уровней и критериев профессиональных компетенций будущих инженеров-педагогов.
The article addresses the competence approach in preparing future engineers-teachers this day. Methods of analysis and synthesis, the definition of "competence", "professional competence", "pedagogical competence" and structure engineer-teacher competence are dealt with. Researchers on the use of competency approach in training future engineers and teachers analysed. Pedagogical competence of students of the educational degree "Master" specialty 015 Professional education (with specializations) as elements of the educational component of professional competence of engineers, teachers and pedagogical conditions of entry to higher education have been identified. Results of the research can be used by developers of educational programs for specialty "Professional Education", including master's level, and scientists to determine the levels and criteria of professional competence of future engineers-teachers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2791
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
ISBN: 978-966-7406-67-7
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Внукова_Пед.склад.pdf474,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.