Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Название: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства
Авторы: Щербак, В. Г.
Холодний, Г. О.
Птащенко, О. В.
Бихова, О. М.
Ключевые слова: торгова марка
інноваційна політика підприємства
товарна політика
Дата публикации: 2013
Издательство: Харківський національний економічний університет
Библиографическое описание: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак [та ін.]. — Харків, ХНЕУ, 2013. — 252 с.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємо-відносин зі споживачем. Подано історію появи і розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-966-676-567-6
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161104_107.pdf3,82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Cover2016.ZZ_Image005.jpgОбкладинка75,65 kBJPEGЭскиз
Просмотреть/Открыть
20161104_107_TitulZmist.pdfТитульна сторінка + зміст249,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.