Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.contributor.authorХолодний, Г. О.-
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.contributor.authorБихова, О. М.-
dc.date.accessioned2016-11-07T14:47:49Z-
dc.date.available2016-11-07T14:47:49Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУправління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак [та ін.]. — Харків, ХНЕУ, 2013. — 252 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-676-567-6uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2951-
dc.description.abstractРозглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою і підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємо-відносин зі споживачем. Подано історію появи і розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний економічний університетuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectінноваційна політика підприємстваuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.titleУправління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємстваuk
dc.typeMonographuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161104_107.pdf3,82 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Cover2016.ZZ_Image005.jpgОбкладинка75,65 kBJPEGЭскиз
Просмотреть/Открыть
20161104_107_TitulZmist.pdfТитульна сторінка + зміст249,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.