Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3462
Название: Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможності
Другие названия: Company image as a factor of competitiveness
Имидж предприятия как один из факторов его конкурентоспособности
Авторы: Діденко, Є. О.
Лавринець, М. С.
Ключевые слова: імідж підприємства
конкурентоспроможність
управління
розвиток
конкурентна стратегія
корпоративна культура
image of the enterprise
competitiveness
management
development
competitive strategy
corporate culture
Дата публикации: дек-2016
Библиографическое описание: Діденко Є. О. Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможності / Є. О. Діденко, М. С. Лавринець // Geopolitical processes in the world today: Collection of scientific articles. – «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education. Vienna, Austria, 2016. – P. 23-27.
Source: Geopolitical processes in the world today
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено теоретико-методичні засади управління іміджем підприємства. Представлено класифікацію іміджу підприємства. Наведено алгоритм управління діяльністю підприємства в контексті формування його іміджу.
In the article we presented a theoretical and methodological principles of image management of the enterprise. Also we presented classification of company image. We are formed the algorithm of management of the company in the context of image.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3462
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISBN: 978-3-903115-63-7
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.