Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4077
Название: Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Васильєва, М. О.
Воронкова, Т. Е.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Васильєва М. О. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства / М. О. Васильєва, Т. Е. Воронкова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 116.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4077
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P116.pdf187,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.