Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/408
Назва: Принципи та цілі формування цінової політики підприємства
Інші назви: Principles and objectives pricing policy of the company
Принципы и цели формирования ценовой политики предприятия
Автори: Янковець, Т. М.
Приступко, Ганна Миколаївна
Ключові слова: ціна
формування цінової політики підприємства
цена
формирование ценовой политики предприятия
price
the pricing policy of the enterprise
Дата публікації: лис-2015
Бібліографічний опис: Янковець Т. М. Принципи та цілі формування цінової політики підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Янковець, Г. М. Приступко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – Вип. № 8. – С. 707-711. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/8-2015/150.pdf.
Source: Глобальні та національні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні аспекти формування цінової політики підприємств у сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано принципи цінової політики. Систематизовано цілі цінової політики з виділенням часових горизонтів та засобів їх досягнення. Обґрунтовано ситуаційні типи цінових рішень в процесі управління ціновою політикою підприємства.
In the article the theoretical aspects of the pricing policy of enterprises in the contemporary economy. The principles of the pricing policy. Systematized target price policy with the release time horizons and means to achieve them. Justified situational types of pricing decisions in the management of price policy of the enterprise.
В статье исследованы теоретические аспекты формирования ценовой политики предприятий в современных условиях хозяйствования. Обоснованы принципы ценовой политики. Систематизированы цели ценовой политики с выделением временных горизонтов и средств их достижения. Обоснованы ситуационные типы ценовых решений в процессе управления ценовой политикой предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/408
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янковець_Приступко_стаття.pdf231,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.