Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4103
Название: "Таємний покупець" як метод маркетингового дослідження
Авторы: Коломієць, К. Ю.
Євсейцева, О. С.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Коломієць К. Ю. "Таємний покупець" як метод маркетингового дослідження / К. Ю. Коломієць, О. С. Євсейцева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 139.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4103
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P139.pdf175,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.