Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4154
Название: Формування інноваційних стратегій підприємства на засадах маркетингу
Авторы: Матвіїва, Л. К.
Денисенко, М. П.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Матвіїва Л. К. Формування інноваційних стратегій підприємства на засадах маркетингу / Л. К. Матвіїва, М. П. Денисенко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 165.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4154
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P165.pdf176,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.