Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4174
Название: Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладом
Авторы: Тарасенко, О. С.
Грищенко, І. М.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: тарасенко О. С. Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладом / О. С. Тарасенко, І. М. Грищенко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 36.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4174
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P036.pdf173,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.