Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4191
Title: Теортичні аспекти маркетингу відносин
Authors: Карапіщенко, Л. В.
Забурмеха, Є. М.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Карапіщенко Л. В. Теортичні аспекти маркетингу відносин / Л. В. Карапіщенко, Є. М. Забурмеха // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 56.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4191
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P056.pdf183,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.