Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 68.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Дизайн-проєктування основних компонентів айдентики брендуГальчинська, О. С.
2022Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогівКолосніченко, О. В.; Пашкевич, К. Л.
2022Мистецтво портрету у сучасному плакаті: аспекти створенняГула, Є. П.
2022Особливості розробки книжкової ілюстрації на прикладі авторських ілюстрацій до творів Братів ГріммГальчинська, Ольга; Пашкевич, Калина; Садкова, Аліна
2022Розробка рекламного плакату як актуального засобу адаптивної візуалізації соціальних проблемСкляренко, Н. В.; Колосніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Чупріна, Н. В.; Струмінська, Т. В.; Лю, Хуамей
2021Graphic features of the advertising posters of Ukrainian folk and pop music of the second half of the XX centuryChuprina, N. V.; Malysh, D. O.; Golovchanska, Ye. O.; Gerasymenko, O. D.; Mykhajluk, O. Yu.
2022Адаптивне мистецтво сучасного плакату: соціальна комунікація та рекламаКолосніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Остапенко, Н. В.; Кротова, Т. Ф.; Колосніченко, М. В.; Чжоу, Чуанцзінь
2022Графічні особливості та комунікаційна специфіка презентаційних плакатів мистецьких та культурних заходівЧупріна, Н. В.; Кротова, Т. Ф.; Струмінська, Т. В.
2021Візуальні особливості плакатів української народної та естрадної музики від другої половини ХХ століття до сьогоденняКолісник, О. В.; Малиш, Діана
2023Імерсивні технології як інноваційний інструмент для проєктування в дизайніВоробчук, М. С.; Пашкевич, К. Л.; Шинкар, А. Ю.