Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/441
Title: Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії моди
Other Titles: КИТЧ КАК СРЕДСТВО РЕКЛАМЫ ПРОЕКТНЫХ ОБРАЗОВ В ИНДУСТРИИ МОДЫ
Authors: Чупріна, Н. В.
Яценко, Н. В.
Keywords: искусствоведение
Issue Date: 2015
Publisher: Архивариус
Citation: Чупріна Н. В. Кітч як засіб реклами проектних образів в індустрії моди / Н. В. Чупріна, Н. В. Яценко // ІІІ МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ «НАУКА В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ» (19 ноября 2015 г.). Ч. 2. - К. : мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус», 2015. - С. 24-28.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/441
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра художнього моделювання костюма (ХМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160125_110.pdf432.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.