Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/450
Назва: Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу
Інші назви: SEGMENTATION OF THE FASHION INDUSTRY SUBJECTS OF AS PARTICIPANTS OF FASHION PROCESS
Автори: Чупріна, Н. В.
Ключові слова: суб’єкт індустрії моди
модний продукт
модний стандарт
ринок масового одягу
продукт моди
торгові точки
fashion industry subject
fashion product
fashion standard
fashion mass market
fashion product
trade outlet
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу / Н. В. Чупріна // Вісник Хмельницького національного університету . - 2015. - № 2. - 73-80.
Source: Вісник Хмельницького національного університету
Короткий огляд (реферат): В статті сформульовано, охарактеризовано та класифіковано складові компоненти модного бізнесу. Визначено структурнологічні зв’язки між суб’єктами індустрії моди, які впливають на формування модних стандартів у сучасному суспільстві споживання. Здійснено характеристику форматів торгових точок ринку модного одягу в структурі індустрії моди, сегментацію споживацького ринку модного одягу здійснюють за суттєвими критеріями. Розроблено модель взаємодії суб’єктів індустрії моди.
In the article it is formulated, described and classified the constructive components of fashionbusiness. Certainly structurallylogical connections between subjects of fashion industry, which influence on forming of fashion standards in modern society of consumption, are determined. Description of formats of trade outlets of fashion clothes' market is carried out in the structure of fashion industry; the fashion mass market segmentation of clothes has done after substantial criteria. The model of cooperation of subjects of fashion industry is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/450
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160125_101.pdf482,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.