Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4574
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сакун, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-07T22:44:32Z | - |
dc.date.available | 2017-02-07T22:44:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Сакун А. В. Знання і навчання в синергетичній парадигмі / А. В. Сакун // Гілея: науковий вісник. — 2015. — Вип. 97. — С. 276-279. | uk |
dc.identifier.issn | 2076-1554 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4574 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються проблеми розвитку знання в контексті синергетичної парадигми, акцентується увага на інноваційних підходах до адміністративного виміру освіти. Показано, що синергетична методика фактично відповідає настанові навчання впродовж всього життя. Розкривається зміст нелінійного діалогу як умови взаємодії індивідів. Основу сучасної освіти складає синергетичний вимір соціальної реальності. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются проблемы развития знания в контексте синергетической парадигмы, акцентируется внимание на инновационных подходах к административному измерению образования. Показано, что синергетическая методика фактически соответствует принципу обучения на протяжении всей жизни. Раскрывается содержание нелинейного диалога как условия взаимодействия индивидов. Основу современного образования составляет синергетическое измерение социальной реальности. | uk |
dc.description.abstract | The paper reveals the development of knowledge in the context of synergetic paradigm. It focuses on innovative approaches to the administrative dimension of education. It is shown that a synergistic technique actually complies with the principle of lifelong learning. The content of the non-linear dialogue as a condition for the nonlinear interaction of individuals is revealed. The basis of modern education is a synergistic dimension of social reality. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | соціальний інститут | uk |
dc.subject | синергетика | uk |
dc.subject | освітня парадигма | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | образование | uk |
dc.subject | знание | uk |
dc.subject | синергетика | uk |
dc.subject | образовательная парадигма | uk |
dc.subject | социальный институт | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | education paradigm | uk |
dc.subject | synergetics | uk |
dc.subject | knowledge | uk |
dc.subject | social institute | uk |
dc.title | Знання і навчання в синергетичній парадигмі | uk |
dc.title.alternative | Знание и обучение в синергетической парадигме | uk |
dc.title.alternative | Knowledge and Education in a Synergistic Paradigm | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Sakun, A. V. | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Гілея: науковий вісник | uk |
local.subject.faculty | Факультет культурних і креативних індустрій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра філософії та культурології | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філософії та культурології (ФК) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
20170206__509.pdf | 501,7 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.