Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 20.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Плакат як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2017Особливості психологічного впливу ілюстрації в рекламній діяльностіБернат, Л. А.; Кугай, Т. А.; Мамонтова, А. М.
2020Візуально-образна мова fashion-ілюстраціїДубрівна, А. П.; Кружиліна, К. А.
2016Плакат - як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Логотип у рекламіБистрякова, В. Н.; Осипчук, М. В.; Осадча, А. М.
2022Особливості дизайну музичних афіш США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ століттяКолісник, О. В.; Приходько, І. В.; Сімак, А. І.
2022Graphic design as a factor in successful advertisingDubrivna, Antonina; Chumak, Oleksandra
2022Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторіКолосніченко, М. В.; Гула, Є. П.; Пашкевич, К. Л.; Кротова, Т. Ф.; Яковлєв, М. І.; Колосніченко, О. В.; Колісник, О. В.; Остапенко, Н. В.; Чупріна, Н. В.; Єжова, О. В.; Скляренко, Н. В.; Рубанка, А. І.; Приходько-Кононенко, І. О.; Струмінська, Т. В.; Луцкер, Т. В.; Омельченко, Г. В.; Головчанська, Є. О.; Герасименко, О. Д.; Гальчинська, О. С.; Олійник, Г. М.
2023Адаптивна роль плакату в контексті розвитку сучасного мистецтваКолосніченко, О. В.; Остапенко, Н. В.; Пашкевич, К. Л.; Мазніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Скляренко, Н. В.; Чупріна, Н. В.; Косенко, Д. Ю.; Луцкер, Т. В.; Струмінська, Т. В.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.; Колосніченко, М. В.