Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Плакат як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2015Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторіПетко, А. К.; Дубрівна, А. П.
2020Візуально-образна мова fashion-ілюстраціїДубрівна, А. П.; Кружиліна, К. А.
2016Плакат - як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2022Особливості дизайну музичних афіш США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ століттяКолісник, О. В.; Приходько, І. В.; Сімак, А. І.
2022Graphic design as a factor in successful advertisingDubrivna, Antonina; Chumak, Oleksandra
2021Current design trends in computer game advertisingHovhannisyan, S. V.; Hula, Y. P.; Maznichenko, Oksana; Boldyreva, O. A.
июн-2021Плакат як засіб соціальної рекламиЄжова, О. В.; Бадовська, Валерія Олегівна
2022Актуальність шрифтового логотипу як художнього елементу фірмового стилюПільгук, Олеся; Куценко, Анастасія; Власенко, Юлія; Батюк, Ігор
2022Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналізКолісник, О. В.; Приходько, Ірина Вадимівна