Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045
Название: | Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів |
Другие названия: | Prevention of students’ cognitive overload in the course of learning with the use of electronic resources |
Авторы: | Деркач, Тетяна Михайлівна |
Ключевые слова: | інформаційні технології електронні ресурси когнітивне навантаження information technologies electron resources cognitive load |
Дата публикации: | 2012 |
Библиографическое описание: | Деркач Т. М. Запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання із застосуванням електронних ресурсів [Електронний ресурс] / Т. М. Деркач // Інформаційні технології і засоби навчання. — 2012. — № 3 (29). — Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/677. |
Source: | Інформаційні технології і засоби навчання |
Краткий осмотр (реферат): | У статті узагальнені дані щодо аналізу наукової літератури, які стосуються можливостей запобігання когнітивного перенавантаження студентів під час навчання з використанням електронних ресурсів. На їх основі сформульовані загальні принципи, яких треба дотримуватися під час проектування і застосування динамічних візуалізацій. Описані окремі прийоми, що дозволяють коригувати когнітивне навантаження студентів. Розглянуті принципи можуть слугувати орієнтиром для розроблення і перевірки ефективності методик викладання. їх дотримання дозволить викладачам свідомо й ефективно використовувати можливості інформаційних технологій і адаптувати електронні ресурси до різних груп студентів з урахуванням педагогічних, фізіологічних та психологічних факторів. Literature data that describe some possibilities for prevention of students’ cognitive overload during learning with the use of electronic resources have been generalized in the paper. On this basis, general principles to be used for the design and further utilization of dynamic visualization have been formulated. Some techniques allowing the adjustment of students’ cognitive load have been described. The described principles can be used as a guiding line for the development and efficiency control of teaching techniques. If teachers obey the above principles then they will be able to use opportunities of information technologies knowingly and effectively and to adapt electronic resources for various student groups taking into account pedagogical, physiological and psychological factors. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5045 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
ISSN: | 2076-8184 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації (статті) Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
677-2193-1-PB.pdf | Основна стаття | 253,15 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.