Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/509
Title: Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства
Authors: Ярошенко, В. А.
Геселева, Н. В.
Подольна, В. В.
Keywords: теорія
оптимізація
прибутковість
інтегрування
CRM-системи
взаємовідносини з клієнтами
теория
оптимизация
прибыльность
интегрирование
CRM-системы
взаимоотношения с клиентами
theory
optimization
profitability
integration
CRM-systems
relationships with customers
Issue Date: 2015
Citation: Ярошенко В. А. Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства / В. А. Ярошенко, Н. В. Геселева, В. В. Подольна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (87) : Серія "Економічні науки". - C. 81-86.
Abstract: Досліджено розвиток CRM-систем, шляхи впровадження їх на підприємстві, визначено основні види та області застосування, а також, виявлено основні переваги та недоліки використання даних систем на практиці. Визначені переваги CRM-систем на підприємствах шляхом аналізу попереднього досвіду використання та на основі статистичних даних. Диференційовано основні елементи CRM-систем, що дозволяє чітко зрозуміти в чому полягає їх роль у маркетинговій діяльності підприємства. У статті розглядаються питання, що пов’язані з пошуком шляхів залучення і збереження клієнтів, спеціальні програмні установки CRM-системи в рамках управління взаємовідносинами з клієнтами. Впровадження електронних систем CRM означає комплексний перехід торгового підприємства на нову політику розвитку, орієнтовану на клієнтів, оскільки зможе забезпечити підвищення якості обслуговування клієнтів, зменшити трудовитрати на супроводження.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/509
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V87_P081-086.pdf251.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.