Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 20.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Іміджева реклама та її реалізаціяЄвсейцева, О. С.; Юркевич, Т.
2020Оцінка результативності та ефективності маркетингової діяльностіДяченко, Д. О.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Маркетингові комунікації у ресторанному бізнесіЖежук, Ю.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Сутність стратегічного маркетингового планування та його роль в управлінні підприємствомПархомчук, О.; Євсейцева, О. С.
2020Удосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, що працюють на ринку дитячих товарівГейко, М. Є.; Євсейцева, О. С.
2020Адаптація системи маркетингових комунікацій до онлайн-середовищаШкут, Д. М.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Особливості тенденцій конкурентоспроможності товарів та послуг у сфері рекламного бізнесуКременчук, А.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Методологія аналізу ефективності маркетингової діяльності на підприємствіДяченко, Д.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Моделі формування і розвитку брендуВолковинська, П.; Євсейцева, О. С.
чер-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.