Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/539
Title: Аналіз розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Києві
Authors: Сафронов, В. К.
Сафронова, О. О.
Keywords: дизайн міського середовища
концепція розміщення зовнішньої реклами
рекламні конструкції
зовнішня реклама
дизайн городской среды
концепция размещения наружной рекламы
рекламные конструкции
наружная реклама
urban design
outdoor advertising concept
advertising design
outdoor advertising
Issue Date: 2015
Citation: Сафронов В. К. Аналіз розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Києві / В. К. Сафронов, О. О. Сафронова // Сучасні проблеми в архітектурі і містобудуванні. - К.: КНУБА, 2015. - Вип. № 41. - С. 185-189.
Source: Сучасні проблеми в архітектурі і містобудуванні
Abstract: В роботі дан аналіз розвитку концепції впорядкування розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, стану її реалізації і перспектив розвитку.
В статье дан анализ развития концепции размещения внешней рекламы в городе Киеве, уровень ее реализации и перспективы развития.
The article analyzes the development of the concept of outdoor advertising in Kiev and the level of its iplementation and development prospects is given.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/539
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160128_101.pdf315,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.