Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 34.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Новітні методи дослідження поведінки споживачівКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2012Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку підприємств-експонентівКирилко, Н. М.
2016Проблеми та перспективи підвищення ефективності участі підприємств-експонентів у виставкових заходахКирилко, Н. М.
2010Вплив виставкових заходів на розвиток легкої промисловості УкраїниГончаров, Ю. В.; Кирилко, Н. М.
гру-2019Самоменеджмент як необхідний інструмент для розвитку управлінцяКирилко, Н. М.; Хижняк, С. С.
бер-2019Формування кадрових інновацій у виставковій діяльності підприємствКирилко, Н. М.
2018Особливості оцінки рівня конкурентоспроможності торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
бер-2019Конкурентоспроможність торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2019Застосування інтерактивних технологій навчання у закладах вищої освітиКирилко, Н. М.
гру-2019Особливості сучасного розвитку виставкових заходівНаумкіна, І. О.; Кирилко, Н. М.