Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/541
Title: Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів
Other Titles: Impact of adroitness stimulated development methods on coordination indexes of female undergraduates in pedagogical universities
Authors: Колумбет, О. М.
Keywords: фізичне виховання
координаційні якості
спритність
Issue Date: 2015
Citation: Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. - Вип. 129, Т. 1 : Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів : ЧДПУ, 2015. - С. 124-129.
Source: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Abstract: У статті викладений аналіз багаторічних досліджень методики стимульованого розвитку координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ (зокрема, спритності). Матеріали досліджень показали, що спритність – досить складна координаційна якість, яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання потрібні відповідні критерії. Отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати спритність необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/541
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра фізичного виховання та здоров'я
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160201_101.pdf512,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.