Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 73.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
сер-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
чер-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
гру-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна
гру-2018Оцінювання впливу регіональних факторів розвитку вищої освіти на рівень економічної безпеки ЗВОЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
сер-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
жов-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Денис Юрійович
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович