Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 421-430 из 515.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Modern concept of service managementMorgulets, Oksana; Khomenko, O.
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.
2014Фактори ризику на підприємстві ПАТ "Центренерго"Корецький, С. Л.; Шевченко, А. С.
2014Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесуМурована, Л. В.; Зинорук, Л. В.
2014Мобільна версія сайту як сучасна складова Інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Печура, А. М.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2014Мерчандайзинг – маркетинг у торгівельній точціЗимбалевська, Ю. В.; Чередниченко, О. В.
2014Бізнес і споживач: хто винен в розриві відносинЄвсейцева, О. С.; Яременко, О. І.
2014Контент-аналіз у дослідженнях масової комунікаціїГеселева, Н. В.; Теніщева, Д. О.
2014Методи аналізу банківських ризиківГеселева, Н. В.; Клименко, Ю. І.