Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 86.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Аналіз медійного ринку УкраїниЄвсейцева, О. С.; Собцева, Г. М.
2016Організація та проектування логістичних системДенисенко, М. П.; Шморгун, Л. Г; Шморгун-Allison, Н. Г.; Бондаренко, О. С.; Євсейцева, О. С.; Кабанов, В. Г.; Марунич, В. С.; Дмитриченко, А. М.; Цимбал, Н. М.; Вакарчук, І. М.; Харута, В. С.; Цеков, К .В.; Ковальський, М. Р.; Жихарєва, А. Б.
2016Ресурсоощадні технології виробництва текстилю, одягу та взуття. Т. 2Щербань, В. Ю.; Піпа, Б. Ф.; Чабан, В. В.; Щербань, Ю. Ю.; Каплун, В. В.; Здоренко, В. Г.; Червонюк, О. К.; Чубукова, О. Ю.
2016Ресурсоощадні технології виробництва текстилю, одягу та взуття. Т. 1Щербань, В. Ю.; Піпа, Б. Ф.; Чабан, В. В.; Щербань, Ю. Ю.; Каплун, В. В.; Здоренко, В. Г.; Червонюк, О. К.; Чубукова, О. Ю.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.
2016Головні принципи рекламного текстуРибак, Д. К.; Євсейцева, О. С.
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.