Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 921-930 из 956.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентностіHołda, A.; Матюха, Микола Миколайович; Радіонова, Наталія Йосипівна; Кардаш, М. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.; Зінченко, О. В.; Помінчук, В. Г.; Скрипник, М. І.; Шовтенко, О. В.; Саюн, А. О.; Ліснічук, Т. В.; Польовнича, А. П.; Рибалка, Н. В.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Вергун, М. О.; Коляновська, В. О.; Киричок, Д. Ю.; Радченко, В. Л.; Бунда, О. М.; Яковенко, Т. В.; Тимошенко, І. М.; Сайко, К. І.; Кисельова, А. А.; Бугданова, А. О.; Здоренко, С. О.; Антонець, В. О.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Безверхий, К. В.; Сльозко, Тетяна Михайлівна; Dobija, M.; Ренкас, Ю.; Борецька, Н. П.; Ольшанська, О. В.; Коценко, К. Ф.; Подольна, В. В.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі ІнтернетГоловань, Х. В.; Хоменко, О. І.
2015Засоби підвищення ефективності маркетингової діяльностіГеселева, Н. В.; Верхушина, О. С.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2015Статистика ринку праці в УкраїніГеселева, Н. В.; Яременко, О. І.
2015Математичне моделювання в формуванні маркетингових стратегій підприємствГеселева, Н. В.; Головань, Х. В.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2015Оптимізація витрат на контекстну рекламуГеселева, Н. В.; Марченко, О. А.
апр-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.