Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 57.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мар-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
апр-2017Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"Євсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
мар-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
апр-2017Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Кретова, Д. В.
2012Аналіз ринку снекової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Ющенко, А. В.
2016Маркетингові стратегії розвитку на ринку послугПисанець, К. К.; Гаврилюк, А. В.; Євсейцева, О. С.
2011Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствЄвсейцева, О. С.; Качур, Л. В.
2010Аналіз сучасних підходів до реструктуризації господарської діяльностіЄвсейцева, О. С.
2014Аналіз ринку лакофарбової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Гришко, М. В.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.