Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 29.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2022Brand formation to ensure Ukraine's international competitivenessZimbalevska, Yu. V.
2022Цифровізація маркетингу в умовах воєнного стануСаюн, А. О.
2022Трансформація цифрового маркетингу під впливом COVID-19Пономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2022Інтеграція інновацій у цифровий маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, А. Г.
2022Digital management tehnologies in the condition of sustanable developmentShikovets, Catherine; Kvita, Halyna; Bebko, S.
2022Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачівПономаренко, Ігор Віталійович; Бугас, В.
2022Створення мобільних додатків для туристичного ринкуПавленко, В. М.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2022Цифровізація діяльності закладів вищої освіти в умовах післявоєнного відновлення УкраїниСаюн, А. О.; Бунда, О. М.
2022Digital-інструментарій маркетологаШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.