Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5572
Название: Роль маркетингу в рекреаційній сфері
Авторы: Гайдай, М.
Шкода, М. С.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Гайдай М. Роль маркетингу в рекреаційній сфері / М. Гайдай. М. С. Шкода // Матеріали Першої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 103-104.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5572
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20171207OIIP_P103-104.pdf280,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.