Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5593
Название: Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV
Авторы: Фролов, І. В.
Гарбуза, Ю. О.
Пашкевич, К. Л.
Колосніченко, М. В.
Ключевые слова: branding
fashion brand
fashion designer
ukrainian fashion industry
брендинг
бренд модного одягу
дизайнер одягу
українська фешн-індустрія
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV [Текст] / І. В. Фролов, Ю. О. Гарбуза, К. Л. Пашкевич, М. В. Колосніченко // Легка промисловість. - 2016. - № 4. - C. 18-26.
Source: Легка промисловість
Краткий осмотр (реферат): Проведено порівняльну характеристику відомих вітчизняних брендів та досліджено чинники їх успіху, розглянуто питання загальної тенденції розвитку модних брендів одягу в Україні та проблеми, що постають перед сучасними дизайнерами. На основі проведених досліджень систематизовано алгоритми функціонування і розвитку українських брендів за сучасних економічних умов, виявлено чинники успішного розвитку бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOV.
The comparative characteristics of famous domestic brands and their success factors were examined. The general trend of Ukrainian fashion brands was considered, as well the problems facing modern designers. Through the example of brand FROLOV.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5593
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Располагается в коллекциях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)
Кафедра моди та стилю (МС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
LP_4_2016_P_018-026.pdf1,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.