Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884
Название: Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості
Авторы: Мурована, Л. В.
Дата публикации: 2010
Библиографическое описание: Мурована Л. В. Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловості [Текст] / Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 5). - C. 108-112.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи планування асортименту товарів легкої промисловості на засадах маркетингу. Досліджено різноманітність маркетингових підходів до формування асортиментної пропозиції та визначено особливості їх застосування вітчизняними виробниками одягу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5884
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1813-6796
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bul2010_N5T5_P108-112.pdf422,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.