Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5990
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorДеркач, Вероніка Андріївна-
dc.date.accessioned2017-04-13T11:31:21Z-
dc.date.available2017-04-13T11:31:21Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationДеркач Т. М. Використання ігрових технологій в інформаційно-навчальних програмах з хімії / Т. М. Деркач, В. А. Деркач // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : ВВ НМетАУ, 2005. – С. 113–115.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5990-
dc.description.abstractОписано пакет ігрових програм з хімії для старшокласників та абітурієнтів. Програми в пакеті відповідають різним жанрам, а саме від простих тренажерів-класифікаторів до сюжетної гри в жанрі “квест”. Використана технологія створення ігор базується на використанні програмування в різних середовищах, а також спеціалізованих програм щодо графіки та анімації. Програма апробована на заняттях зі студентами ліцею інформаційних технологій і хімічного факультету університету. Результати показали її ефективність, оскільки покращилися якісні показники засвоєння запропонованого тематичного матеріалу при зниженні часових витрат. Використаний прийом імітації особистої участі користувача в проведенні експерименту дозволив підтримувати активну роботу учнів протягом більш тривалого часу.uk
dc.description.abstractGaming software package was described for high school chemistry students. All programs in the package are of different genres, namely from simple training classifiers to games with a plot in “quest genre. The used technology of game creation was based on the programming in different environments and the use of specialized software for graphics and animation. The program was tested in the classrooms with students of the Information Technology Lyceum and Chemistry Department of the University. The results showed its effectiveness because indicators of the learning quality were improved for proposed thematic material at reduce time-consuming. The used technique of simulation of personal participation of users in the experiment allowed students to maintain their activity on a high level for a longer time.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВВ НМетАУuk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectхимияuk
dc.subjectнавчальні програмиuk
dc.subjectgaming technologiesuk
dc.subjectchemistryuk
dc.subjecttraining programsuk
dc.titleВикористання ігрових технологій в інформаційно-навчальних програмах з хіміїuk
dc.title.alternativeThe use of gaming technologies in information and training programs in chemistryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDerkach, Tetiana M.-
local.contributor.altauthorDerkach, Veronika A.-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.conference.locationКривий Рігuk
local.conference.date2005-
local.conference.nameТеорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школіuk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Th_MEtod_NAvch_Kryvyi_Rih_2005_113_115.pdfОсновна стаття170 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.