Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/640
Title: Значення цінності бренду
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Геселева, Н. В.
Ормонов, М.О.
Keywords: бренд
цінність бренду
оцінка бренду
кращі бренди
показники ефективності
бренд
ценность бренда
оценка бренда
лучшие бренды
показатели эффективности
brand
brand value
brand evaluation
the best brands
performance indicators
Issue Date: 2015
Citation: Зимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М.О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 108-113.
Abstract: Визначено основні чинники, які впливають на створення цінності бренду, та визначення його ефективності. Виявлено основні способи по оцінюванню цінності бренду та сформульовано причини правильного використання бренду, як важливого активу підприємства. Представлено підходи до визначення цінності бренду, та аналіз впливу бренду на комерційну діяльність компанії.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/640
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V91_P108-113.pdf237.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.