Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640
Title: Значення цінності бренду
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Геселева, Н. В.
Ормонов, М. О.
Keywords: brand
brand value
brand evaluation
the best brands
performance indicators
бренд
ценность бренда
оценка бренда
лучшие бренды
показатели эффективности
бренд
цінність бренду
оцінка бренду
кращі бренди
показники ефективності
Issue Date: 2015
Citation: Зимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М. О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 108-113.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"
Abstract: Визначено основні чинники, які впливають на створення цінності бренду, та визначення його ефективності. Виявлено основні способи по оцінюванню цінності бренду та сформульовано причини правильного використання бренду, як важливого активу підприємства. Представлено підходи до визначення цінності бренду, та аналіз впливу бренду на комерційну діяльність компанії.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V91_P108-113.pdf237,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.